עורך דין תאונת אופנוע

עורך דין תאונת אופנוע

רוכבי אופנועים וקטנועים מודעים לכך שהם נמצאים בקבוצת סיכון. אם הסיכון מתממש, וחלילה מתרחשת תאונה, כדאי מאוד לפנות מיד לסמכות המקצועית הרלוונטית: עורך דין תאונת אופנוע, כלומר עורך דין או עורכת דין עם ניסיון בטיפול בתביעות בעקבות תאונות אלה. עו"ד אורלי סונה כבר סייעה לרוכבי אופנועים לממש את זכויותיהם מול הגופים הרלוונטיים, גם במקרים מורכבים.

עורך דין תאונת אופנוע – דגשים חשובים

* אחריות לתאונה – אם לרוכב האופנוע היה ביטוח חובה בתוקף, הוא רשאי לתבוע פיצוי בגין נזקי גוף מהפול (או בשמו המלא, "התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה") גם אם התאונה באשמתו. למעשה גם אם עבר על חוקי התנועה או רכב בפראות, עדיין רוכב שנפגע יכול לתבוע את הפול, עקב ההפרדה בין סוגיית האחריות לסוגיית הפיצוי. בהיעדר ביטוח חובה בתוקף, רוכב אופנוע שנפגע יכול לתבוע את חברת הביטוח של הרכב שפגע בו, אבל לשם כך עליו להוכיח כי הנהג השני היה אחראי לתאונה.

* קבלת הפיצוי המרבי האפשרי – עורך דין עם מומחיות בתחום תאונות האופנוע מסייע בהצגת כל הפגיעות כתוצאה מהתאונה, הן הפיזיות, הן הנפשיות והן הכלכליות (למשל הפסדי ימי עבודה, הוצאות על טיפולים מסוגים שונים ועוד). בדרך זו ניתן לקבל את הפיצוי המקסימלי.

* תביעת נזיקין במקרה של מוות – כשהתאונה מסתיימת חלילה במוות, בני המשפחה זכאים לקבל פיצויים, בין אם על סמך חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים ובין אם על סמך דיני נזיקין (במקרים שבהם הרוכב המנוח רכב על אופנוע ללא ביטוח חובה וכשאין עילה לתבוע את קרנית). גובה הפיצויים מחושב בהתאם לנתונים הספציפיים של המנוח, ובפרט גיל, שכר, סטטוס תעסוקתי (שכיר / עצמאי), גילאי הילדים אם ישנם, ועוד. נדרשת מומחיות בנושא כדי להבטיח את קבלת מלוא הפיצוי האפשרי.

טיפול מסור ומחויב

עורך דין תאונת אופנוע מתייצב לצד לקוחותיו כשהם זקוקים במיוחד לידע המקצועי, ולא פחות מכך לליווי צמוד ויחס אישי. עו"ד אורלי סונה אמונה על טיפול מסור ומחויב בכל מי שנפגע או נפגעה בתאונת אופנוע, עד להשגת התוצאה הרצויה.

שתפו:

כתבות נוספות

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

הסכמי מכר

עקרונות חשובים למכירה או קנית נכס הסכמי מכר הם לא חתול בשק. קנייה או מכירה של נכס, ובמיוחד דירה יד

קרא עוד »
דילוג לתוכן