עורך דין תאונות קשות

עורך דין תאונות קשות שעובד בשבילך

כל תאונת דרכים היא אירוע מסוכן ומטלטל, ולמרבה הצער מתרחשות מדי יום בישראל לא מעט תאונות כאלה. במיוחד ישנן השלכות חמורות כשמדובר על תאונה קשה. גם עבור עורך דין תאונות קשות מייצרות אתגר מורכב, כמובן מסוג אחר לגמרי – בפן המשפטי. עו"ד אורלי סונה אמונה על התנהלות נכונה, הן מול המוסד לביטוח לאומי והן מול חברת הביטוח שבה היה מבוטח הרכב שבו התרחשה התאונה (או הרכב הפוגע, כשמדובר על הולך רגל). בדרך זו היא מאפשרת לאדם שנפגע קשה לקבל את הפיצוי הכספי המרבי האפשרי.

באילו מקרים מטפל עורך דין תאונות קשות?

* פגיעות ראש – חבלה מסוכנת שעלולה להוביל לדימום תוך גולגולתי, זעזוע מוח חמור, שברים בגולגולת, פגיעה בלסתות ובשיניים ועוד.

* שבר בעמוד השדרה – מצב שעלול לגרום לכאבי גב עזים וקבועים ולמגבלות חמורות בתנועה. כשהפגיעה היא גם בחוט השדרה (שבו נמצאים תאי העצב שמעבירים מסרים לשרירים בגפיים), הנכות עלולה להיות קשה גם כן.

* פגיעות באיברים פנימיים – פגיעה בחלל הבטן עלולה לחייב ניתוחים מורכבים ולהוביל לנזקים בלתי הפיכים.

* קטיעת רגל או יד – עקב פציעה מורכבת באחת הגפיים.

* פגיעה רב מערכתית – כשהתאונה הקשה גורמת לפגיעה במערכות גוף רבות, התוצאה תהיה נכות חמורה.

* מצוקה נפשית ממשית – לרבות הפרעת דחק פוסט טראומתית (PTSD) בעקבות החשיפה למראות הנוראיים וסכנת המוות המוחשית, התקפי חרדה ועוד.

פיצוי מקיף בגין הפציעה, הסבל וכלל ההוצאות

תאונת דרכים קשה מחייבת עריכת תביעה עם מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט. בהתאם בוחן עורך דין תאונות קשות באופן יסודי, תוך התייחסות לנזקים הגופניים, לכאב, לסבל, לפגיעה הנפשית (שעשויה גם היא לזכות באחוזי נכות), הנזק לכושר ההשתכרות, עלויות השיקום, הוצאות בגין עזרת צד ג', תשלומים עבור התאמות (של הדיור, הרכב וכו') ועוד. עו"ד אורלי סונה היא אשת מקצוע עתירת ניסיון שמתנהלת באחריות רבה בטיפול בתביעות בעקבות תאונות דרכים קשות, על-מנת שהאדם יזכה לפיצוי מקסימלי שהוא זקוק לו כמו אוויר לנשימה כדי להתמודד עם השלכות התאונה.

שתפו:

כתבות נוספות

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

הסכמי מכר

עקרונות חשובים למכירה או קנית נכס הסכמי מכר הם לא חתול בשק. קנייה או מכירה של נכס, ובמיוחד דירה יד

קרא עוד »
דילוג לתוכן