עורך דין לענייני ביטוח לאומי

עורך דין לענייני ביטוח לאומי הוא איש מקצוע שניצב לצד אדם ברגע משמעותי מאוד בחייו, כשהוא זקוק לעזרה מול הגוף שמתנהל לא פעם בנוקשות ובשרירותיות. עו"ד אורלי סונה היא עורכת דין בעלת ניסיון רב שכבר סייעה לאנשים רבים למצות את הזכויות המגיעות להם בביטוח לאומי.

הפעולות שמבצע עורך דין לענייני ביטוח לאומי עבור לקוחותיו

* הגשת תביעה באופן מקצועי ומדויק – לכאורה הגשת תביעה, למשל לקבלת גמלת נכות או קצבת שירותים מיוחדים, היא הליך טכני, אבל בפועל יש חשיבות רבה לאופן ההגשה. במיוחד חשוב לצרף מסמכים רלוונטיים, ועורך דין מומחה לענייני ביטוח לאומי אמון על איסוף כל הניירת הרפואית והצגתה באופן ברור.

* סיוע בהשגת חוות דעת מומחה – במקרים מורכבים ייתכן צורך בחוות דעת של מומחה ספציפי, בעיקר כדי להוכיח את היקף הפגיעה. עורכי דין בעלי ניסיון בהתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי יודעים לאן לפנות ומהי הכתובת המתאימה לכל סוג של חוות דעת.

* ייצוג בוועדה רפואית – על-פי החוק, כל מי נדרש להתייצב בפני ועדה רפואית של הביטוח הלאומי רשאי להגיע עם עורך דין מטעמו. עורך הדין גם מוסמך לענות על שאלות, ובאופן כללי להציג את פרטי המקרה כשמן הסתם הוא יעשה זאת בדרך הנכונה ביותר בהתאם למטרה.

* הגשת ערעור – אם ניסיתם לפנות לביטוח הלאומי בבקשה כלשהי ונדחיתם, ניתן להגיש ערעור. במקרה כזה הצורך בעזרת איש מקצוע (או אשת מקצוע, כמובן) הופך למובהק עוד יותר. ערכאת הערעור ראשונה היא ועדת עררים של הביטוח הלאומי עצמו, ובמידת הצורך ניתן לערער גם בפני בית דין אזורי לעבודה.

זמינות גבוהה ואמינות מוחלטת

השירות של עו"ד אורלי סונה ניתן בזמינות גבוהה, על-מנת שהעזרה החיונית של הביטוח הלאומי לא תתעכב יותר. מאפיין נוסף הוא אמינות מוחלטת, והימנעות מהבטחות שאין להן אחיזה במציאות. הניסיון הרב שמתורגם לבקיאות מעמיקה תורם כמובן גם הוא לאיכות השירות, ובהתאם משרד עו"ד סונה הוא כתובת מתאימה לכל מי שמחפש או מחפשת עורך דין לענייני ביטוח לאומי.

שתפו:

כתבות נוספות

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

הסכמי מכר

עקרונות חשובים למכירה או קנית נכס הסכמי מכר הם לא חתול בשק. קנייה או מכירה של נכס, ובמיוחד דירה יד

קרא עוד »
דילוג לתוכן