עורך דין לענייני תאונות דרכים

בעתיד, אולי, מכוניות ינהגו את עצמן וימנעו מאיתנו לגרום לתאונות דרכים, אבל נכון להיום עדיין מדובר במכת מדינה של ממש. החוק מאפשר לכל מי שנפגע או נפגעה בתאונת דרכים לקבל פיצויים בגין הנזקים. חשוב להדגיש כי לשאלת האחריות לתאונה אין השפעה על הזכאות לפיצויים, וגם מי שאחראי לתאונה יכול לקבל סכום כסף משמעותי שהכרחי לשיקום ולהמשך החיים (פרט למקרים חריגים). עורך דין לענייני תאונות דרכים מסייע במימוש הזכויות. עו"ד אורלי סונה היא משפטנית ותיקה המתמחה בתחום נזקי הגוף.

מה כולל השירות של עורך דין לענייני תאונות דרכים?

* הגשת תביעה לחברת הביטוח – נהג רכב שנפגע בתאונה זכאי לפיצוי מהחברה שרכש ממנה את ביטוח החובה. הולך רגל יכול לתבוע את כל חברות הביטוח של כל כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה, ולאו דווקא זה שפגע בו ישירות. במקרים שבהם לא ניתן לאתר את הנהג הפוגע או שאין ביטוח חובה, תוגש תביעה נגד קרנית (הקרן הייעודית לפיצוי נפגעי תאונות דרכים).

* הצגת מלוא הנזקים הרפואיים – גובה הפיצוי בעקבות תאונת דרכים מושפע מגורמים רבים, ובראשם מידת החומרה של הפגיעה והיקף הנזק. לשם כך נדרשת הוכחה, ולכן עורך דין אחראי דואג לאסוף את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים ולהגישם ביחד עם התביעה.

* התנהלות מול המוסד לביטוח לאומי – במידת הצורך עורך דין מומחה לתאונות דרכים מלווה את הנפגע או הנפגעת גם מול המוסד לביטוח לאומי, ובפרט מייצג אותם בוועדה הרפואית. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי עפ"י החוק, נכות שנקבעת ע"י המוסד לביטוח לאומי תקפה גם כשמתנהל הליך משפטי מול חברת ביטוח.

מעטפת משפטית מלאה

עו"ד אורלי סונה עברה הכשרה רפואית ייעודית למשפטנים והשתלמויות מקצועיות שונות מטעם האגודה למשפט ורפואה. הידע הרב שצברה, לצד הניסיון רחב ההיקף, הופכים את המשרד של עו"ד סונה לכתובת הנכונה עבור כל מי שמחפש או מחפשת עורך דין לענייני תאונות דרכים. השירות כולל מעטפת משפטית מלאה, לרבות ייצוג בבית המשפט במקרים שבהם חברת הביטוח מנסה להתחמק ממילוי חובתה. הייעוץ והליווי ניתנים בזמינות גבוהה וביושרה מלאה.

שתפו:

כתבות נוספות

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

הסכמי מכר

עקרונות חשובים למכירה או קנית נכס הסכמי מכר הם לא חתול בשק. קנייה או מכירה של נכס, ובמיוחד דירה יד

קרא עוד »
דילוג לתוכן