עורך דין תאונות דרכים בירושלים

עורך דין תאונות דרכים בירושלים שעובד בשבילך

בכל שבוע מתרחשות ברחבי עיר הבירה כ-20 תאונות דרכים בממוצע. הנזק שעלולה לגרום תאונה כזו, גם כשהיא מוגדרת כ"קלה", חמור במיוחד: פגיעה פיזית שעלולה לייצר מגבלות של ממש על שגרת החיים, לרבות כאלה שהן בלתי הפיכות; פגיעה נפשית שגם לה יש השפעה ניכרת על איכות החיים; אובדן כושר עבודה, חלקי או מלא, זמני או לצמיתות; ונזק כלכלי (עקב הפגיעה ביכולת להתפרנס לצד ההוצאות הרבות השונות). בעזרת עורך דין תאונות דרכים בירושלים, או כמובן עורכת דין מיומנת בתחום, ניתן לקבל פיצוי הולם. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד אורלי סונה.

למה אסור לוותר על השירות של עורך דין תאונות דרכים בירושלים?

* אי ידיעת הזכויות – אנשים רבים שנפגעים בתאונת דרכים לא מודעים לכל הזכויות שמקנה להם החוק. עקב חוסר הידע והבקיאות, הם עלולים לקבל פיצוי נמוך יותר מזה המגיע להם (ומן הסתם חברת הביטוח לא תיידע אותם לגבי מלוא הזכויות).

* עיכובים משמעותיים – הגשת תביעה לא מדויקת, או כזו שלא כוללת את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, עלולה להוביל לדחייתה ולעיכוב משמעותי בקבלת הכסף (הנחוץ מאוד לצורך שיקום וחזרה לחיים מלאים ככל האפשר).

* התחמקות של חברת הביטוח – יש לא מעט מקרים שבהם חברת הביטוח מנסה להתחמק ממילוי החובה שלה כלפי מי שנפגע או נפגעה בתאונת דרכים. בעזרת עורך דין מיומן (או, כמובן, עורכת דין מיומנת) ניתן לחסום את נתיבי ההתחמקות המקובלים. חשוב להבין כי תכנון האסטרטגיה המשפטית בטרם הגשת תביעה לביטוח הלאומי או לחברת הביטוח יכולה לשנות את התמונה עבור הנפגע  ולהביא לקבלת פיצוי מקסימלי בגין הנזקים שנגרמו בתאונה.

שירות בזמינות גבוהה ויושרה מלאה

עו"ד אורלי סונה טיפלה בהצלחה במגוון רחב מאוד של תיקים בנושאי נזיקין, ובפרט בעקבות תאונות דרכים. כך היא צברה ניסיון יקר ערך בתחום הביטוח עוד לפני שהוסמכה כעורכת דין, ניסיונה המקצועי בא לידי ביטוי בכל מקרה של תאונת דרכים המחייבת טיפול משפטי. בהתאם משרד עו"ד אורלי סונה הוא כתובת מומלצת לכל מי שזקוק או זקוקה לשירות של עורך דין תאונות דרכים בירושלים לצורך מיצוי מלוא הזכויות.

שתפו:

כתבות נוספות

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

הסכמי מכר

עקרונות חשובים למכירה או קנית נכס הסכמי מכר הם לא חתול בשק. קנייה או מכירה של נכס, ובמיוחד דירה יד

קרא עוד »
דילוג לתוכן