עו"ד תאונת עבודה

תאונת עבודה היא אירוע קשה. עצם הפגיעה במקום שנמצאים בו יומיום, תוך כדי פעולה יומיומית, מטלטל כל אדם, וכמובן שגם הפגיעה הפיזית עלולה להיות חמורה מאוד. בעזרת עו"ד תאונת עבודה, כלומר עורך דין או עורכת דין מומחים לדיני נזיקין עם ניסיון בנושא הספציפי של תאונות עבודה, אפשר לממש את מלוא הזכויות שמקנה החוק למי שנפגעו במסגרת עבודתם. ההליך מתבצע מול כל הגופים הרלוונטיים לרבות בבית משפט במקרה של מחלוקת. לעו"ד אורלי סונה ניסיון רחב היקף בתחום, והצלחות מוכחות רבות.

איך בעזרת עו"ד תאונת עבודה מקבלים פיצוי מלא?

* איסוף כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים – בלא מעט מקרים, אנשים שנפגעו בתאונת עבודה לא מציגים את כל המסמכים הרפואיים שתומכים בתביעה (בין אם כי לא ארגנו את כל הניירת ובין אם מפני שהם לא מודעים לכל האפשרויות העומדות בפניהם). עורכי דין מומחים לתאונות עבודה דואגים לטפל בכך ביעילות.

* חוות דעת מומחה – גם המוסד לביטוח לאומי וגם חברות הביטוח עלולות לנסות להתחמק מתשלום הפיצויים בתירוצים שונים. למשל, שהנזק שממנו סובל האדם כלל לא קשור לתאונת העבודה, או שהמצב פחות חמור מכפי שהאדם טוען. בעזרת עו"ד עם ניסיון בנושא אפשר להציג חוות דעת מומחה שיתמכו בכל הטענות ויטו את הכף לטובתכם.

* מיצוי כל סעיפי הפיצוי האפשריים – חשוב לציין שבעקבות תאונת עבודה ניתן לתבוע פיצויים לא "רק" בגין פגיעות פיזיות אלא גם על הכאב והסבל, מצוקות נפשיות (מאובחנות וממוסמכות), הפסדי שכר (בעבר וגם בעתיד), הוצאות מכל הסוגים ועוד.

מאבק נחוש עד למיצוי מלוא הזכויות

אדם שנפגע בתאונת עבודה זקוק לכל משאב כספי אפשרי כדי להשתקם ולהמשיך לחיות חיים מלאים ככל האפשר. הכתובות הרלוונטיות לגמלה או פיצוי הן המוסד לביטוח לאומי וחברת הביטוח (זו של המעסיק וגם זו של העובד, אם יש לו ביטוח פרטי רלוונטי). לא ניתן לתבוע כפל פיצויים, ובכל מקרה עו"ד תאונת עבודה מגבש אסטרטגיה מיטבית למיצוי הזכויות. זהו אחד מתחומי הפעילות העיקריים של עו"ד אורלי סונה, מומחית לדיני נזיקין, לאורך הקריירה.

עורך דין תאונת עבודה מומלץ

כשמחפשים עורך דין תאונת עבודה מומלץ בחום לא להתפשר. יש לכך כמה וכמה סיבות, שיפורטו מיד, ובכל מקרה כדאי לדעת שהחוק ניצב לצדכם – אבל המימוש עלול לחייב מאבק לא פשוט. עו"ד אורלי סונה ידועה כמי שנאבקת למען לקוחותיה, עד לקבלת התוצאה האופטימלית בהתאם לנסיבות המקרה.

למה חשוב למצוא עורך דין תאונת עבודה מומלץ במיוחד?

* פערי כוחות – תביעה בעקבות תאונת עבודה מוגשת מול חברת ביטוח או למוסד לביטוח לאומי (או גם וגם). בכל מקרה מדובר על גופים גדולים שמפעילים מחלקות משפטיות שלמות, ולא כדאי להתייצב מולם לבד. עורך דין שפועל עבורכם מסייע לצמצם ואף לנטרל את פערי הכוחות המובנים. למעשה, בחלק מהמקרים עצם ההתייצבות לוועדה רפואית של הביטוח הלאומי או מול חברת ביטוח עם עורך דין משנה את הגישה של אותו גוף ופועלת לטובתכם, בלי שיהיה צורך בהליך משפטי ממושך.

* היעדר ידע – אדם שנפגע בתאונת עבודה מן הסתם לא בקיא בכל החוקים, התקנות והפסיקות בנושא. עוד כדאי לדעת בהקשר זה ש"תאונת עבודה" היא מונח רחב שכולל למשל גם תאונת דרכים בדרך למקום העבודה או ממנו, וגם מחלה שמתפתחת בהדרגה עקב חשיפה מתמשכת לגורם מזיק במקום העבודה (לחץ קבוע על נקודה מסוימת בגוף, חומרים מסוכנים ועוד). לכן רק עורך דין מומחה לתאונות עבודה יוכל להסביר לך מהן הזכויות שלהן אתה זכאי.

* חוות דעת מומחה – אחד המשאבים החשובים לצורך הוכחת מלוא הנזק שנגרם לכם בגלל תאונת העבודה, וגם הזיקה שבין התאונה לבין כל הפגיעות השונות המצוינות בתביעה, הוא חוות דעת של רופא מומחה. עו"ד עם ניסיון בתחום יודע איך למצוא את המומחה הנכון לכל סוג של פגיעה.

יושרה מלאה וליווי צמוד

עורך דין תאונת עבודה מומלץ ניצב לצד לקוחותיו לאורך כל הדרך, בזמינות גבוהה. איכות חיונית נוספת היא יושרה מלאה, כך שהאדם שנפגע בתאונת עבודה יבין מהו מצבו המשפטי, בלי הבטחות שווא. בקיאות מעמיקה קריטית כמובן אף היא, ועם עו"ד אורלי סונה תוכלו לסמן V על כל התכונות הנ"ל – וגם על יחס אישי לכל אדם.

שתפו:

כתבות נוספות

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

הסכמי מכר

עקרונות חשובים למכירה או קנית נכס הסכמי מכר הם לא חתול בשק. קנייה או מכירה של נכס, ובמיוחד דירה יד

קרא עוד »
דילוג לתוכן