עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

המוסד לביטוח לאומי מבטיח לכל אזרח ישראלי לעמוד לצידו ברגעים החשובים של החיים. בפועל יש גם לא מעט מקרים שבהם ללא עזרת עורך דין ביטוח לאומי ירושלים הסיכוי לממש את הזכויות המגיעות על-פי חוק נמוכים. עו"ד אורלי סונה היא מומחית לענייני ביטוח לאומי שמטפלת בכל סוגי התביעות בהן נדרשת עזרה וסיוע מול המוסד לביטוח לאומי.

באילו מקרים כדאי להיעזר בשירות של עורך דין ביטוח לאומי ירושלים?

* תאונת דרכים – אחרי תאונת דרכים, שיעור הנכות שנקבע לאדם בביטוח לאומי מהווה בסיס גם לתביעות נגד חברות ביטוח ולכן חשוב להתנהל מול המוסד לביטוח לאומי בעזרת איש מקצוע מנוסה (או כמובן אשת מקצוע בקיאה).

* תאונת עבודה – לאחר תאונת עבודה שמותירה פגיעה פיזית שנמשכת יותר מ-3 חודשים, ניתן לתבוע גמלת נכות, זמנית או לצמיתות. כשנקבעת נכות בגובה של  9 עד 19 אחוזי נכות, ישולם מענק חד-פעמי, וכששיעור הנכות כתוצאה מהפגיעה מגיע ל-20% ומעלה תשולם קצבה חודשית (בסכום שמחושב על סמך ההכנסות לפני התאונה ושיעור הנכות).

* זימון לוועדה רפואית – החוק מאפשר לכל אדם שנדרש להתייצב בפני ועדה רפואית לפנות לעורך דין שייצג אותו גם מול הוועדה הרפואית. החוק גם מקנה לעורך הדין סמכות לענות על כל שאלה, ובאופן כללי להציג את הפגיעות מהן סובל התובע בדרך זו יש סיכוי מקסימלי להגעה לתוצאה הרצויה.

* דחיית בקשה לגמלה – במקרים שבהם המוסד לביטוח לאומי דוחה תביעה, או כששיעור הנכות שנקבע לא מתאים להיקף הפגיעות מהן סובל האדם, ניתן להגיש ערעור ורצוי לעשות זאת בעזרת עו"ד מומחה לביטוח לאומי. במידת הצורך אפשר לפנות גם לבית דין אזורי לעבודה על-מנת לשנות את החלטת הביטוח הלאומי.

* החמרת מצב – אם המצב הרפואי משתנה לרעה, נדרשת התנהלות מושכלת מול הביטוח הלאומי כדי שההחלטה של המוסד תשקף את המצב החדש ותעניק לאדם את המשאבים הכספיים הנחוצים להתמודדות עם הפגיעה.

שירות אחראי ומדויק

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים חייב להתנהל באחריות רבה, ולא פחות חשוב, בזמינות גבוהה. עוד מרכיב משמעותי הוא תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, וגם נחישות הכרחית כדי לחדור את חומות הנוקשות של הביטוח הלאומי. עו"ד אורלי סונה כבר הוכיחה שהיא מצוידת בכל האיכויות הנ"ל במקרים רבים, ופועלת במחויבות מוחלטת בכל תיק שמגיע אליה.

שתפו:

כתבות נוספות

עורך דין ביטוח לאומי ירושלים

הסכמי מכר

עקרונות חשובים למכירה או קנית נכס הסכמי מכר הם לא חתול בשק. קנייה או מכירה של נכס, ובמיוחד דירה יד

קרא עוד »
דילוג לתוכן